Pilates/Pilago

Al onze docenten zijn gecertificeerd.

Pilates/Pilago wordt bij ons in groepen van Max 13 personen gegeven.
Bij onze Pilates/Pilago les zien wij jou als klant als iemand die persoonlijke aandacht nodig heeft! Kom je van de sportschool met blessures weg? Dan is Pilago voor jou een betere keus. We hebben in ons docenten team een sportmasseur en een massage- en bewegingstherapeut. Deze kunnen je zeker helpen.

Wij werken met groepen van Max. 13 personen.
Schrijf je in als lid

Lessen Beschrijving

Pilago intensief

 

Door Flow yoga en power Pilates te combineren hebben we een sterke combinatie gemaakt om je spierkorset te versterken.
Het werkt ook spier verlengend om de spieren lang en sterk te maken. Ook heeft het een weldadig effect op de geest. Wij vinden het belangrijk om je te helpen. Het beste uit jezelf te halen door je persoonlijk in de gaten te houden. Onze  specialisatie in spieren en skelet, hoe het is opgebouwd en hoe we het voor jou goed kunnen doorvertalen als je een probleem hebt. Hulp in je les als je klachten hebt of als het met een kleine massage op te lossen is kan je van ons verwachten.
We willen in kwaliteit werken en op alle vlakken kunnen helpen.

Pilago Pilates

Pilates lessen met big balls, small balls, toning balls, thera bands en ringen
Met deze attributen zorgen we dat je alles uit je oefening haalt om je bewust te maken wat je lichaam kan.
Wij vinden het belangrijk om je te helpen het beste uit jezelf te halen door je persoonlijk in de gaten te houden. Onze  specialisatie in spieren en skelet, hoe het is opgebouwd en hoe we het voor jou goed kunnen doorvertalen als je een probleem hebt. Hulp in je les als je klachten hebt of als het met een kleine massage op te lossen is kan je van ons verwachten.
We willen in kwaliteit werken en op alle vlakken kunnen helpen.

Zwangerschaps
Pilates

Speciaal voor de zwangeren. Deze mogen integreren in de Pilago lessen van dinsdagavond en vrijdagochtend!

Het is een goede methode om aan bekkeninstabiliteit te werken, vroeg in de zwangerschap. Met de nadruk op correcte ademhaling en de juiste balans tussen kracht en souplesse, Tijdens de les wordt je goed in de gaten gehouden en worden er alternatieve oefeningen geboden mocht dit nodig zijn